יום שלישי, 23 ביולי 2013

קופונים למלונות וצימרים בבהוטן , נכון לתאריך 23/07/2013

בהוטן

בהוטן

הדילים הטובים ביותר ל-6 מלונות בבהוטן עם hotels-seeker.com על ידי השוואה אחת של מאות אתרים להזמנת חופשות. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

מלונות פופולריים בבהוטן

Taj Tashi

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Taj Tashi עם חדרים נעימים ובנוסף מיני בר, טלוויזיה עם מסך שטוח ומכונת קפה. לרשותכם יעמדו חדר הכושר ובריכה פנימית.

Taj Tashi מציע מעלית, סאונה וג'קוזי. אנשי המלון המאירים פנים והנמרצים, זמינים 24 שעות ביממה. אורחי Taj Tashi מוזמנים להנות ממסאז' מקצועי או להשכיר אופניים ולצאת לטיול באזור.

בחדרים המסוגננים ומוארים של Taj Tashi תמצאו כבלים / לוויין, פינת קפה ותה וחדר אמבטיה פרטי. הם כוללים ברביקיו ומייבש שיער. אם אתם מתכננים טיול משפחתי או עם קבוצה גדולה, תוכלו להזמין מראש חדרים עם דלת מקשרת.

בבר של Taj Tashi תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

Taj Tashi נמצא באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של ת'ימפו. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, גינה, מגרש גולף (באתר), מגרש גולף (באזור), קריוקי, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכת ילדים, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Uma Hotel Paro

PO Box 222, פארו, בהוטן

המלון הרגוע ממוקם לנוחותכם במרכז פארו ומציע בריכה פנימית, סאונה וג'קוזי. המלון מציע ספא יום וחדרים אינטימיים עם מיני בר.

בUma Hotel Paro תמצאו מגוון שרותי פרימיום כמו למשל שירותי בייביסיטר וקונסיירז'. דלפק הקבלה פועל 24/7 והצוות הידידותי ישמח לספק מידע על אתרים אשר כדאי לבקר בהם. יש באפשרותכם גם לנצל את חדר הכושר המאובזר.

בחדרים המרווחים של Uma Hotel Paro תמצאו חדר אמבטיה פרטי, נגן די וי די וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו טלפון. אם אתם מתכננים טיול משפחתי או עם קבוצה גדולה, תוכלו להזמין מראש חדרים שמתחברים.

המסעדה של Uma Hotel Paro מגישה תפריט הודי, בהוטני ומקומי נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. תוכלו לשבת בנחת בבר המלון או ליהנות ממזג האוויר בטראסה החיצונית.

נמל התעופה של פארו (PBH) נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה. אורחי ההמלון נהנים מחניה בחינם.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, גינה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, מאבטח, עמדת עיתונים, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Amankora Hotel Paro

Balakha Chento Goeg, פארו, בהוטן

המיקום המרכזי של Amankora Hotel Paro יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של פארו כמו למשל Jangtsa Dumtseg Lhakhang אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

המלון מציע ספא יום עם מבחר של עיסויים מרגיעים וטיפולי יופי. בנוסף, המלון מציע מכון יופי, סאונה וקונסיירז'. הגינה היא המקום האידיאלי לשבת ולהירגע.

כל החדרים הגדולים של Amankora Hotel Paro מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי. האמבטיה כוללת מקלחת ואמבטיה נפרדת.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה נעימה.

נמל התעופה של פארו (PBH) ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. Rinpung Dzong נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

ספא /מכון יופי, סאונה, אמבטיה, גינה, מסלולי הליכה, מסאז', ספא ומכון בריאות

שירותים

קונסיירז', שירותי בייביסיטר, נושאי מזוודות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00




View Larger Map

יעדים בבהוטן

ערים

עיירות

שדות תעופה



Tags:
hotels-seeker.com, בתי מלון בבהוטן , מלונות בבהוטן, בהוטן מקומות לינה , דילים למלונות בבהוטן ,השוואת מחירים של בתי מלון בבהוטן hotels, בהוטן ביקורות לבתי מלון, מלון בבהוטן תמונות וביקורות

Link: בהוטן


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה