יום שני, 22 ביולי 2013

באינטרנט, מלחמת מחירים במלונות אורגון, ארצות הברית לתאריך 22/07/2013 .

אורגון, ארצות הברית

אורגון

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 829 מלונות באורגון עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

מלונות פופולריים באורגון

Holiday Inn Portland Airport I-205

בHoliday Inn Portland Airport I-205 תמצאו בריכה פנימית וג'קוזי וחדרים המכילים בין השאר כבלים / לוויין. החדרים ממוזגים ומציעים אינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Holiday Inn Portland Airport I-205 מציע מרכז עסקים הפועל 24 שעות, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. במלון יש כספת, שירותי כביסה וניקוי יבש. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בפורטלנד ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים המודרניים של Holiday Inn Portland Airport I-205 מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם פינת קפה ותה, מכונת קפה ומייבש שיער. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לשהייה של משפחות.

בHoliday Inn Portland Airport I-205 יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. שרות החדרים זמין בשעות קבועות במשך היום.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל דה גרוטו ופחות מעשר דקות נסיעה אל Multnomah University, Monastery of the Precious Blood וMall 205. אורחי המלון יכולים להגיע אל נמל התעופה של פורטלנד בעזרת שרות ההסעות הקבוע בפחות מ-10 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מיטת תינוק, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש גולף (באזור), גלישת רוח, פעילויות ימיות, ג'קוזי, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 621 ביקורות אורחים
11 אורחים ציינו את יכולת דיבור השפה של הצוות בביקורתם, 8 אמרו שהיא הייתה בסדר
28 אורחים ציינו את תנאי החדרים, 23 חשבו שהם לא היו מתוחזקים היטב
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שתהליך הקבלה והיציאה מהחדר היה יעיל, אך 9 אמרו שהוא היה איטי
מתוך 35 ביקורות על הבריכה, 30 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
146 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 120 אמרו שהמיטות היו נוחות
30 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 29 לא היו צריכים לשלם עבורו

Hilton Portland & Executive Tower

921 South West Sixth Avenue, צ'יינה טאון פורטלנד, פורטלנד, ארצות הברית

המלון נמצא בפורטלנד צ'יינה טאון פורטלנד, מרחק קטן מעולם הספרים של פאוול. המלון נמצא במרחק צעדים ספורים אל אולם הקונצרטים שניצר וכיכר פיוניר קורטהאוס.

בHilton Portland & Executive Tower תמצאו 782 חדרים וגם מועדון כושר ובריכה פנימית. בנוסף לבית קפה ובריכת ילדים תמצאו גם מעלית. הקבלה במלון זמינה 24 שעות ביממה ומספקת שירותים כמו צ'ק אין\\אאוט מזורז ואחסון מזוודות.

החדרים בHilton Portland & Executive Tower מפוארים וכוללים אבזור מודרני ושירותים פרטיים. החדרים מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת קפה ותה וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים מקרר, מים מינרלים ומייבש שיער.

בHilton Portland & Executive Tower יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ליד המלון תמצאו מבחר רחב של מסעדות פופולריות. שרות החדרים זמין בשעות קבועות במשך היום.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל מוזיאון האמנות של פורטלנד, בעוד המרחק אל פארק המעגן המושל טום מק'קול והאוניברסיטה הלאומית של פורטלנד הוא כ-20 דקות הליכה. הקירבה לתחבורה הציבורית היא מאוד נוחה, התחנה Pioneer Square South and Pioneer Square North Train Station ממוקמת בסמוך והתחנה Library Southwest 9th Avenue and Galleria Southwest 10th Avenue Train Station הינה במרחק של חמש דקות הליכה בלבד.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, בית קפה, חדרים משפחתיים, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מסלול גולף, אמבט ספא / ג'קוזי, בריכת ילדים, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, שולחן כתיבה, אולם נשפים, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1,593 ביקורות אורחים
62 אורחים ציינו בביקורתם את אפשרויות הקניות, 58 אמרו שהן היו די טובות
78 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, 29 אמרו שהוא היה בחינם, אך 49 אמרו שהם היו צריכים לשלם
מצאנו 40 ביקורות שאמרו שהשירותים והאמבטיה היו קטנים מדי ורק 1 לא הסכימו עם זה
מתוך 52 ביקורות על הבריכה, 45 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
23 אורחים ציינו בביקורתם את חדר הכושר, 19 אמרו שהוא היה מרווח ודי מצויד
493 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 487 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Days Inn Portland Airport

1530 NE 82nd Ave, פורטלנד, אורגון, ארצות הברית

המלון ממוקם 10 דקות נסיעה מנמל התעופה של פורטלנד, וכ- 20 דקות נהיגה ממרכז פורטלנד. בDays Inn Portland Airport תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Days Inn Portland Airport מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף גינה, חנייה במקום ומגרש משחקים. הינכם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של המלון אשר תפנה לכם זמן חשוב ותאפשר לכם לנצל את חופשתכם בצורה מקסימלית.

החדרים במלון מצויידים במקרר, כבלים / לוויין ומייבש שיער. כל חדר כולל בין השאר שיחות מקומיות בחינם, מיקרוגל וטלפון. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, שעון מעורר וברביקיו.

מתוך מבחר האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את פארק וושינגטון, האוניברסיטה הלאומית של פורטלנד וגן החיות של אורגון. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את רוז גארדן ארנה וקולוסיאום ההנצחה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים, מזרנים עם ריפוד עליון

פעילויות

גינה, מגרש גולף (באזור), מגרש משחקים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז כנסים, שירות השכמה, מכונת צילום , שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 175 ביקורות אורחים
35 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 31 אמרו שהם היו מאוד נקיים
16 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 14 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 22 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 22 ביקורות על הצוות, 10 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס, אך 12 אמרו שהוא לא היה
5 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 3 ציינו שהוא היה חינם
2 אורחים ציינו את תהליך הקבלה והיציאה מהחדר , 2 אמרו שהוא היה מהיר

Travelodge Portland City Center

2401 SW 4th Ave, פורטלנד, אורגון, ארצות הברית

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה מ-PSU South MAX Rail Station. הוא נמצא במרחק הליכה קצר אל Portland Plaza וLovejoy Fountain Park.

Travelodge Portland City Center מציע חדר טלוויזיה ואינטרנט אל- חוטי חינם. צוות הקבלה המקצועי של המלון ישמח לעמוד לרשותכם בכל דרישה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

כל החדרים המודרניים של Travelodge Portland City Center מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה. הם מכילים מקרר, מייבש שיער ומכונת קפה.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה. יש מבחר רחב של אפשרויות לארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב.

נמל התעופה של פורטלנד ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה. האוניברסיטה הלאומית של פורטלנד, Keller Fountain Park וLincoln Hall נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, כספומט, חדרי דיונים, מכונת צילום

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 354 ביקורות אורחים
13 אורחים שסקרו את המקלחת, 7 כתבו שהיא הייתה לא נקייה או קטנה אך 6 לא הסכימו עם זה
54 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 44 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 12 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
31 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 24 חשבו שהמחיר היה הוגן
28 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 21 אמרו שהמיטות היו נוחות
64 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 60 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Benson Hotel

309 SW Broadway, צ'יינה טאון פורטלנד, פורטלנד, ארצות הברית

המלון ממוקם בצ'יינה טאון פורטלנד, פורטלנד, מרחק הליכה קצרה משוק השבת בפורטלנד, אולם הקונצרטים שניצר ופארק המעגן המושל טום מק'קול. המלון השקט נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

Benson Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', מעלית ומרכז עסקים. אם הינכם רוצים לשמור על שיגרת אימונים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. אתם תוכלו לגלוש באינטרנט אל חוטי כאוות רצונכם ולהנאתכם בחינם.

החדרים הנוחים בBenson Hotel כוללים פינת קפה ותה, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל חדר מכיל גם מייבש שיער, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. האורחים יהנו ממקלחת, נעלי בית וחלוקי רחצה בחדרי האמבטיה.

בBenson Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בסמוך למלון תמצאו מגוון רחב של מקומות בילוי. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

המלון נמצא במרחק עשר דקות הליכה מהתחנה Pioneer Square South and Pioneer Square North Train Station ובנוסף תוכלו לנצל את שרות הסעות שהוא מפעיל. כיכר פיוניר קורטהאוס וPioneer Courthouse Southwest 6th and Pioneer Place Southwest 5th Train Station נמצאים במרחק של פחות מחמש דקות הליכה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

חדר כושר, גינה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אולם נשפים, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1,710 ביקורות אורחים
12 ביקורות אמרו שהמלון מעוצב באופן קלאסי
45 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 44 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 42 ביקורות שאמרו שאפשרויות הקניות בסביבה היו טובות, ורק 5 אמרו שהאפשרויות היו מצומצמות
מתוך 29 ביקורות, 25 אמרו שהחדרים היו במצב גרוע
31 אורחים סיפקו ביקורת על חדרי האמבטיה, 28 אמרו שהם היו קטנים
468 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 456 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח




יעדים באורגון

ערים

שכונות

עיירות

שדות תעופה

יעדים פופולריים

אתרים דתיים

אתרים תיירותיים

בידור

לאן ללכת

מוסדות

ספורט

קניות



Tags:
hotels-seeker.com , אורגון בתי מלון, אורגון, מלונות באורגון, אורגון דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון באורגון, אורגון - ביקורות אורחים , אורגון - תמונות של בתי מלון

Link: אורגון, ארצות הברית


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה