יום שלישי, 23 באפריל 2013

למה כולם מחפשים רק היום 24/04/2013, מלונות וצימרים בניו זילנד? בגלל המחירים הזולים.

ניו זילנד

ניו זילנד

הדילים הטובים ביותר ל-2,874 מלונות בניו זילנד עם hotels-seeker.com על ידי השוואה אחת של מאות אתרים להזמנת חופשות. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

מלונות פופולריים בניו זילנד

Skycity Hotel

הדיל הטוב ביותר: NZ$118

Corner Victoria and Federal Streets, מרכז העסקים הראשי של אוקלנד, אוקלנד, ניו זילנד

במרכז מרכז העסקים הראשי של אוקלנד תמצאו את Skycity Hotel, מרחק הליכה קצר אל כיכר אאוטאה, Queen Street וSt. James Theatre. החדרים הממוזגים מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוחה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

Skycity Hotel מציע מרכז עסקים, קונסיירז' ושירותי בייביסיטר. בנוסף תמצאו שירותי כביסה, ניקוי יבש ומכבסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם באוקלנד ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , כבלים / לוויין ופינת קפה ותה. החדרים מאובזרים במקרר, מיני בר ונגן תקליטורים. חדר האמבטיה מכיל מראת איפור מוארת.

עם מאכלים מהמטבח הבין-לאומי ואוסטרלי מסעדת המלון מציעה תפריט עשיר ומגוון. בערבים אתם מוזמנים ליהנות מהאווירה הנעימה והתפריט המגוון של בר המלון. בנוסף הינכם מוזמנים לבלות במגוון הברים והמסעדות שבסביבה.

המלון נמצא במרחק עשר דקות הליכה מהתחנה מרכז התעבורה בריטומארט ובנוסף תוכלו לנצל את שרות הסעות שהוא מפעיל. גלרית האמנות של אוקלנד ממוקם במרחק 10 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן תקליטורים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, בית קפה

פעילויות

קזינו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, מרכז כנסים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספומט, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 1,949 ביקורות אורחים
מצאנו 42 ביקורות בהן נאמר שהמיטות היו מאד מרווחות
מתוך 49 ביקורות על תהליך הקבלה והיציאה מהחדר, 40 אמרו שהוא היה מהיר
48 אורחים ציינו את התנאים של החדרים בביקורתם, 47 חשבו שהם היו מתוחזקים היטב
39 אורחים ציינו את החניה בביקורתם, 34 מצאו אותה נוחה
מצאנו 27 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 99 ביקורות על מסעדת המלון, 88 המליצו לאכול בה

Sudima Hotel Christchurch Airport

הדיל הטוב ביותר: NZ$146

550 Memorial Avenue, Christchurch Airport, כרייסטצ'רץ', ניו זילנד

לSudima Hotel Christchurch Airport יש דירוג של 3 כוכבים ומיקום אטרקטיבי במיתחם ילדהרסט. החדרים ממוזגים ותמצאו בהם מרפסת פרטית.

Sudima Hotel Christchurch Airport מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, קונסיירז' ובריכה. יש גם ציוד לגריל ואזור לפיקניק להנאת האורחים. כמו כן, יש בSudima Hotel Christchurch Airport ניקוי יבש, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר.

כל החדרים המודרנים של המלון מצוידים במטבחון, טלוויזיה וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה הפרטיים מצויידים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מקלחת ומייבש שיער. כל חדר כולל פינת קפה ותה ומיני בר.

בSudima Hotel Christchurch Airport יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. המלון מפעיל שרות חדרים 24 שעות ביממה והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים מוזמנים להזמין אותה אל חדר.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את ההיכל העירוני לאמנויות הבמה של כרייסטצ'רץ', כיכר הקתדרלה וקתדרלת כרייסטצ'רץ'. מוזיאון קנטרברי ומרכז האמנות של כרייסטצ'רץ' נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מSudima Hotel Christchurch Airport.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבטיה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 729 ביקורות אורחים
30 אורחים ציינו בביקורתם את תהליך הקבלה והיציאה מהחדר, 26 אמרו שהוא היה מהיר
91 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 84 ימליצו עליה
מצאנו 18 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 210 ביקורות על הצוות, 192 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
מצאנו 62 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
224 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 211 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Formule1 Auckland Airport

הדיל הטוב ביותר: NZ$77

2 John Goulter Drive, Auckland Airport, אוקלנד, ניו זילנד

לFormule1 Auckland Airport יש דירוג של 3 כוכבים ומיקום נהדר במיתחם מאנוקאו סיטי.

Formule1 Auckland Airport מציע מעלית, קבלה הפועלת 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם. במלון תמצאו ניקוי יבש, שירותי כביסה ואחסון מזוודות. לנוחיות האורחים, הFormule1 Auckland Airport נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים המודרנים בFormule1 Auckland Airport כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. החדרים כוללים מטבח המצויד במקרר, מכונת קפה ופינת קפה ותה. מספר חדרים הינם גדולים במיוחד והם עוצבו לאירוח משפחות.

בFormule1 Auckland Airport יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר.

Ardmore Airport (AMZ) נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. Puketutu Island ואצטדיון ASB נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מFormule1 Auckland Airport.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Grand Hotel Rotorua

הדיל הטוב ביותר: NZ$49

1130 Pukuatua Street, רוטורואה, ניו זילנד

עם מיקום מרכזי ונוח, בGrand Hotel Rotorua ישנה גישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של רוטורואה. הוא ממוקם במרחק עשר דקות הליכה אל ספא פולינזי.

Grand Hotel Rotorua מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, מכון יופי ובריכת שחייה. בנוסף תמצאו מרכז בריאות וספא, שירותי כביסה וכספת. במלון תמצאו מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל רכיבת סוסים, דיג ואופני הרים.

כל אחד מהחדרים הגדולים של Grand Hotel Rotorua מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים נוחים וממוזגים ומכילים מיני בר, מייבש שיער ופינת קפה ותה. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון.

בבר של Grand Hotel Rotorua תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. בשכנות למלון תמצאו מבחר רחב של בתי קפה מפורסמים.

Rotorua International Airport (ROT) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים המעיינות החמים פאקארה וואראווה ואגם רוטורואה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבטיה, אמבט ספא / ג'קוזי, טיולים מודרכים, גינה, אופני הרים, פעילויות ימיות, ביליארד, דיג, רכיבת סוסים, ספא ומכון בריאות

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז כנסים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שירות הזמנת כרטיסים, חדרי אירועים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 140 ביקורות אורחים
34 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 31 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
20 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 16 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 18 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
19 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 15 חשבו שהמחיר היה הוגן
10 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 9 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
5 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 4 אמרו שהמיטות היו נוחות

YMCA Hotel Christchurch

הדיל הטוב ביותר: NZ$29

12 Hereford Street, מרכז העסקים, כרייסטצ'רץ', ניו זילנד

האכסניה נמצאת במיקום מרכזי, עם מוזיאון קנטרברי במרחק קצר וCanterbury Provincial Council Buildings וBridge Of Remembrance במרחק של עשר דקות הליכה. האכסניה נמצאת במרחק מספר דקות הליכה אל Dux De Lux.

YMCA Hotel Christchurch מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וסאונה. באכסניה יש סאונה, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. אורחים שרוצים לשמור על הכושר במהלך חופשתם בהאכסניה ישמחו לדעת שהמקום מפעיל חדר כושר.

כל החדרים הנוחים של YMCA Hotel Christchurch מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם פינת קפה ותה וטלוויזיה. בהאכסניה תמצאו כמה חדרים גדולים במיוחד המיועדים לאירוח משפחות.

באספרסו בר של האכסניה תוכלו להתרווח עם קפה או תה ואף להנות מארוחה קלה. ליד האכסניה יש מבחר רחב של מקומות בילוי. בנוסף פועלת באכסניה מסעדה.

האכסניה נמצאת במרכז העסקים, והיא מהווה נקודת מוצא מושלמת בזמן השהייה בכרייסטצ'רץ'. המיקום הוא מושלם וקרוב לכל האטרקציות של כרייסטצ'רץ', מרחק של מספר דקות הליכה אל מרכז האמנות של כרייסטצ'רץ'.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, בית קפה, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, סאונה, טיולים מודרכים, גינה, מגרש גולף (באזור), מגרש סקווש

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 170 ביקורות אורחים
מצאנו 13 ביקורות שאמרו שהנוף היה מדהים, ורק 2 לא חשבו ככה
מתוך 31 ביקורות על נקיון החדרים, 28 אמרו שהם היו מצוחצחים
50 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 48 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
30 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 25 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהמרפסת הייתה גדולה ובתנאים טובים, ורק 1 אמרו שלא
18 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 14 חשבו שהמחיר היה הוגן




יעדים בניו זילנד

אזורים

ערים

עיירות

שדות תעופה

יעדים פופולריים

אזורי תיירות

איים

אתרים תיירותיים

לאן ללכת

מוסדות

קניות

תחבורה



Tags:
hotels-seeker.com, בתי מלון בניו זילנד , מלונות בניו זילנד, ניו זילנד מקומות לינה , דילים למלונות בניו זילנד ,השוואת מחירים של בתי מלון בניו זילנד hotels, ניו זילנד ביקורות לבתי מלון, מלון בניו זילנד תמונות וביקורות

Link: ניו זילנד


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה